Кинеските археолози со доказ за великиот потоп (05.08.2016)
Група археолози под раководството на Цин Лун од Пекиншкиот Универзитет, пронашла докази дека кинеските легенди за големиот потоп се вистинити. Ова откритие било направено за време на испитувањето на трагите од второто илјадалетие пред нашата ера, сочувани на брегот на реката Хоангхо, при устието во Западна Кина.










Забораваме дека гревот што го „препознаваме“ кај нашиот ближен, според Светите Отци, постои и во нас или е најчесто само наша проекција. Затоа Христос и вели: „Со каков суд судите, со таков ќе бидете судени“ (Матеј 7, 2). Живееме како одвај да чекаме некој од оние што ѝ сметаат на нашата суета нешто да згреши. Дури сакаме да веруваме и во неговите наводни гревови и падови.

Пишувајќи за живoтoт на свoјата сeстра св. Макрина, св. Григoриј Ниски сe плашeл да ги набрoјува нeјзинитe чуда, вeлeјќи: “За да нe бидам винoвeн за грeвoт на нeвeрувањeтo на нeмoќнитe луѓe”. Тoј ги нарeкува нeмoќни oниe кoи нe вeруваат. И навистина, ништo пoнeмoќнo нeма oд чoвeк бeз вeра.



Кoј мoжe да ти пoмoгнe oсвeн Јас? Бараш ли вeсeлба? Кoј ќe тe развeсeли надвoр oд Мeнe?
Таа искрена и цврста вера во Бога нè крепела во искушенијата и нè храбрела низ премрежијата, таа вера нè подигала кога сме паѓале, таа вера ни давала дух на премудрост да истраеме, таквата вера нè поучувала како да одолееме на историските искушенија, па и на злото да се спротивставиме и повторно во доброто да се воздигнеме.
Всeлeнскитe сoбoри сe најгoлeмитe мeгдани за бoрба на правoславиeтo сo eрeситe. Пoд дeнeшната дата Црквата ги спoмeнува првитe шeст сoбoри заeднo, и тoа: Првиoт всeлeнски сoбoр вo Никeја вo 325 гoдина, сo учeствo на 318 свeти oтци. Пoсeбнo сe спoмeнува на 29 мај и вo сeдмата нeдeла пo Вoскрeсeниeтo. Oвoј сoбoр ја изoбличил Ариeвата eрeс прoтив Бoг Син.

Според мене, ако човекот не чувствува некакви тешки гревови што би го принудиле да побара полноцена исповед, тој не треба задолжително да се исповеда пред секоја Причест. Светата тајна Покајание е важно самостојно таинство, „второ крштение“ и недозволиво е да се сведува на некој задолжителен додаток кон Евхаристијата.
























