Во Марков манастир на празникот Успение на Пресвета Богородица (30.08.2015)

(Обновено)Вo свoјата старoст Таа чeстo сe мoлeла на свoјoт Гoспoд и Бoг на Eлeoнската гoра, на мeстoтo на Вoзнeсeниeтo Нeгoвo, штo пoскoрo да ја зeмe oд oвoј свeт. Вo eдна прилика ѝ сe јавил архангeлoт Гаврил и ѝ сooпштил дeка пo три дeна ќe бидe упoкoeна. И ангeлoт Бoжји ѝ дал eдна гранка oд палма, штo ќe сe нoси при нeјзината пoвoрка. Сo гoлeма радoст Таа сe вратила дoма, пoсакувајќи вo срцeтo уштe eднаш вo oвoј живoт да ги види ситe Христoви апoстoли. Гoспoд ѝ ја испoлнил oваа жeлба и ситe апoстoли, нoсeни oд ангeли и oблаци,








Кој им дава поткрепа во нивните неуморни подвизи; добро и убаво им било на сите светители, зашто за сите нив не постоел ниту еден друг идеал кој би бил достоен за жртвување, освен Христовиот идеал, за кој вредело да се жртвува се што имале - и слава, и чест, и достоинство, и 




Благодарение на евангелската мисија на Албанската Православна Црква, постојано се зголемува бројот на Албанци кои се обраќаат кон Христа и кон Неговата света Црква. Подемот кој започна пред скоро две децении продолжува и сега. Според новото известување на Orthodoxia News Agency,
Секое појавување на Спасителот Господ Исус Христос меѓу народот претставувало поттик околу Него и Неговите ученици да се собере многу народ. Некои од нив доаѓале заради љубопитност, некои од мака, некои од завист, а некои со цел да Го омаловажуваат и понижуваат. И ете, во една прилика, како што ни сведочи светото Евангелие, кога Исус се движел меѓу народот,
Прашањето што се поставува сега е: дали имаше основа за чудо и во случајов на Апостол Петар? Дали тој дава нешто што не е достаточно и за самиот него, т.е. дали се жртвува себеси за своите ближни или бара нешто што не е својствено за паднатата човечка природа? Дали тоа што го бара само за себе, пред публика, е заради Христос и заради Неговата љубов, како и од 
Понекогаш размислувам дека во етерот има уште место за мои текстови.
Во дваесет и првиот век, се случува еволуција на комуникациите, имаме радио, авиони, телевизија, телефони, мобилни, интернет, сателит, хипотетички ние сега се стремиме да комуницираме со други планети, бидејќи земјината топка сме ја заробиле во комуникациски мрежи.
И секогаш кога нешто силно ми недостигаше или кога губев нешто омилено, јас размислував за кожената тетратка и за изреката на дедо ми. Јас и сега тоа го нарекувам „правило на среќа“ или „закон на оловниот војник“. Ми се чини дека овде е замешана и сказната на Андерсен „Истрајниот оловен војник“: малиот бил храбар – поминал низ оган и вода, и дури со око не трепнал…
Кога секој православен Христијанин молитвено размислува за Црквата, тој ја гледа Црквата пред се како Божји дар, а дури потоа размислува за Црквата како човечки одговор на тој дар. Црквата со право, би можела да се опише како есхатолошка стварност, бидејќи нејзината суштинска функција во овој свет, е да го пројавува и актуелизира есхатонот – крајната стварност на искупувањето и спасението.
Уште како философско учење во антиката, хедонизмот се базирал на уверувањето дека човекот нема слободна волја. Робувајќи и на неумоливата судбина, нему не му преостанувало ништо друго освен да се предаде на ситните уживања што ги носи денот. Испразнет од било каква амбиција, или потреба од активизам во животот, сета своја егзистенција тој ја ограничил на привидното живуркање испразнето од смисла.























