логоFacebook  Twitter  YouTube  eMail

Кожувчанка

Aleksandar.N.sv.Haralampij

Наташа Кузман е родена во Битола, а живее и работи во Лондон, Велика Британија. Таа е глобално бизнис ориентирана кога станува збор за дата наука, поддршка и ИТ услуги на бизниси од различни индустрии. Нејзината компaнија Innovio Web Consulting (IWC) оформена пред 10 години во Лондон и базирана во Лондон, работи за компании како што се Herz, Daily Mail, British Airways, Pandora…Нејзиниот тим е раширен од Велика Британија до Индија, а за неа работат млади талентирани графички дизајнери и ИТ експерти на проекти кои таа успешно ги води.

Наташа е магистер по софтвер технологии и комуникациско инженерство, а од неодамна се стекна и со дополнителна диплома која ја става на листата на маркетинг директори, добиена на еден од најпрестижните институти за маркетинг CIM – The Chartered Institute of Marketing London. Нејзината посета на Битола, ја искористивме за ова интервју, во кое таа зборува за она што го работат водечките компании низ светот на полето на дигитален маркетинг, но и за нејзината желба да се поврзе и да соработува со македонски компании.

Интервју на Љубица Ангелкова

Наташа, за почеток раскажи ни како започна твојата бизнис приказна во Лондон?

По завршувањето на студиите, со мојот сопруг заминавме за Лондон, каде што и денес живеам и работам, иако за себеси сакам да кажам дека сум граѓанин на светот. Сепак базата ни е во Лондон. Битола ја сакам премногу и навистина често доаѓам. Моето 10-годишно искуство го стекнав работејќи со дигитални медиуми, имплементирање на маркетинг стратегиии, комуникација и управување со повеќе од 350 брендови. Водам своја дигитална ИТ компанија, Innovio Web Consulting (IWC) оформена и базирана во Лондон, која веќе 10 години успешно се занимава со поддршка и ИТ услуги на бизниси од различни индустрии. Денес, имаме посветени дигитални експерти кои го комбинираат своето искуство за да обезбедат ефективни решенија за маркетинг, вклучително и дизајнирање, изработка и одржување на веб-страници, изработка на мобилни апликации, платено пребарување, оптимизација и дата наука.

Кој главниот фокус на кој работите во компанијата?

Во фокус ни се напредните решенија како што се вештачка интелегенција (AI), машинското учење (ML, Machine Learning) и робусни аналитички алатки кои овозможуваат не само да се обработуваат и проучуваат масовните бази на податоци и информации, но во исто време со голема брзини и ефикасност се преведуваат и поедноставуваат информациите за една организација или компанија. Сервисираме долга листа на клиенти и ова е нашата специјалност, покрај сите пратечки активности кои ги работиме за нив и за нивните потреби од областа на дигиталниот маркетинг.

На пример, со наша помош може да се укажат недостатоците и предностите на една компанија независно од секторот и дејноста во кои што се занимава.

Преку науката за податоци може да се пренесат детали за однесувањето на клиентите после одредена маркетиншка кампања, пораст на потрошувачката, промовирање на продуктот и за градење на поценети и поуспешни онлајн и визуелни кампањи. Во нашиот тим е и Рој Виваси, еден од експертите од оваа област и еден од партнерите во бизнисот кој заедно со тим од програмери, кои се обучени за работа со програмски јазици за анализа на големи бази на податоци, работи на големи проекти.

Преку овој начин на програмирање ние им овозможуваме на нашите клиенти да ги користат нивните податоци за да управуваат со донесување одлуки, идни бизнис решенија, иновации и да одат напред со сите нови светски трендови што се имплементираат во маркетингот.

Како успеавте да стигнете до големите клиенти за кои работите?

Учествував на конкурс кој ми даде шанса да работам на рекламна кампања за Hertz, компанијата за рентање на возила. Тоа беше креатива за тенскиот турнир во Вимблдон. Таа ме лансира потоа до позиција менаџер на креативниот тим Daily Mail и во Loot, каде што предводев тим од 10 дизајнери и програмери. Наша одговорност и работа беше имплементирање на водечка насока за креативниот тим на дизајнери, распределување на задачи и решавање на проблематика поврзана со автоматизацијата на програмското рекламирање на онлајн изданијата. Еден од најзначајните имплементирани проект за Metro Online, кој е advertising home на групацијата Daily Mail, беше замена на статични рекламни банери со видео и HTML5, но исто така брендирање и дизајнирање на веб страницата за YOU списанието и водење на дигитални маркетинг кампањи.

Уживав и во една интересна соработка на FOX movies за францускиот пазар. Работев на маркетинг кампања за филмот Life of Pi, од креатива до affiliate маркетинг.

Што научи од големите клиенти и зошто се реши фокусот да го ставиш на малите и средни бизниси?

Искуството кое го стекнав и запознавањето на проблематиката со која се соочуваат големите брендови, решив дека е добро да го искористам за да им помогнам на малите и средни бизниси. Прва компанија, после големите, на која се посветив беше една од најстарите лондонски компании за недвижности и изнајмување на станови. Направивме комплетно ребрендирање, креирање на дигитални материјали, управување со маркетинг буџет и развивање на маркетинг стратегија за издигање на визијата за брендот и зголемување на процентот на продажби на повеќе од 250% на становите во Лондон. Тоа е проект на кој сум особено горда, заради тоа што таа компанија работеше мошне традиционално, а вклучувањето на мојата компанија значеше дигитална модернизација која им донесе неверојатен профит и покрај тоа што со години беа на врвот во својата бранша.

Дали и колку се гледате на македонскиот пазар?

Во мојот тим има неколку Македонци. Светот на дигиталниот маркетинг постојано се менува и нашата соработка со потенцијални комапнии во Македонија ја гледам како убав предизвик. Токму заради моите познавања на нашиот локален пазар, сметам дека со мојот тим можам да сработам успешни проекти по терк на најновите, светски маркетинг стандарди.

Aleksandar.N.sv.Haralampij

Една од клучните цели на современиот дигитален маркетинг е да се подигне свеста за еден бренд кај потрошувачите. Сега зборуваме за наука и пракса, водена од новите технологии. Како всушност се поврзуваат овие две работи?

Зголемувањето на свеста за брендот е во фокусот на стратегијата за дигитален маркетинг од повеќе причини:

    Може да доведе до раст на продажбата и обртот на една компанија
    Улогата на дигиталната интеракција во однесувањето на клиентот
    Употребата, практичноста и влијанието на социјалните медиуми и мрежи

Дигиталниот маркетинг е компонентата што го менува начинот преку кои бизнисите ја користат технологијата за промоција на нивните услуги. Дигиталните платформи сè повеќе се инкорпорираат во плановите за маркетинг и секојдневниот живот, додека луѓето сè повеќе користат дигитални уреди наместо да посетуваат физички продавници. Со ковид кризата, тој тренд уште повеќе се засили.

Дигиталните маркетинг кампањи станаа повеќе од потреба. Користејќи ги методите на комбинации на оптимизација на пребарувачи (SEO), маркетинг на пребарувачи (SEM), маркетинг со инфлуенсери, автоматизација на содржини, кампањи, маркетинг управуван од податоци и анализи, маркетинг преку социјални медиуми, директен маркетинг по е-пошта и дигитално рекламирање. Сите овие услуги станаа неминовна задолжителна алатка во модерниот свет за промовирање и реклама на бизнисите и на нивните услуги.

Преку нашите услуги и технологијата што ја имплементираме ни овозможува за нашите клиенти да таргетираме публика со специфични клучни зборови или фрази и да обезбедиме подобри резултати за рекламите кога ќе се појавуваат на пребарувачите.

Според вашето искуство, кои ќе бидат најважните предизвици за маректингот во следните неколку години?

Гледам три најважни предизвици со кои се соочува секоја мудра комапнија. Прв и клучен предизвик е дефинитивно образованието и вработувањето на обучени личности. Без врвен кадар, не може ниту една компанија да води добар маркетинг. Дали како надворешни експерти или како постојано вработени, мора да се опкружите со врвни професионалци. Никакви алатки, процеси, аналитика и производи не можат да го надополнат тој недостаток.

Вториот предизвик е развојот на дигитализацијата на секое поле. Ковид пандемијата се јави како катализатор кој верувајте, допрва ќе ги поттикне уште поголемите промени. Еден вид на револуција, во која се преминува онлајн.

Третиот предизвик е користење на маркетинг алатки и аналитика. Маркетингот е далеку од само праќање на некакви порки во светот. Во ова дигитално опкружување, сите маркетинг активности можат едноставно и прецизно да се мерат и на тој начин ни овозможуваат носење на одлуки врз база на податоци, а не врз база на чувства и преференции.

 Aleksandar.N.sv.Haralampij

Aleksandar.N.sv.Haralampij

 Aleksandar.N.sv.Haralampij

Извор:

https://inovativnost.mk/2021/03/21/%d0%b1%d0%b8%d1%82%d0%be%d0%bb%d1%87%d0%b0%d0%bd%d0%ba%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%bd%d0%b0%d1%82%d0%b0%d1%88%d0%b0-%d0%ba%d1%83%d0%b7%d0%bc%d0%b0%d0%bd-%d1%81%d0%be-%d1%81%d0%b2%d0%be%d1%98%d0%b0%d1%82-2/

 

 

 



dobrotoljubie

Поуки од Светите Отци

Видео содржини

dobrotoljubie

Наука и Култура

Септември 25, 2024
Zivko.Grozdanoski3

Интервју со Живко Грозданоски: ДПМ може да дејствува гласно, сложно и независно

Ми се чини дека надворешните предизвици, како на пример отсуството на соработка со некои членови (на Управниот одбор) на ДПМ, некои обиди за саботажа итн. (сè се тоа нешта што веројатно секогаш ќе ги има); па сега слабиот рејтинг на ДПМ меѓу членството и во…
Август 29, 2024
TviTER231

„РАДОСТА НЕ ДОАЃА САМА, ТАА МОЖЕ ДА ЈА ЗАСЕНИ ТАГАТА“ Академик Ќулавкова добитничка на наградата „Браќа Миладиновци“ на СВП

Пред 35 години, август 1989-та, ми беше доделена првата награда за најдобра поетска книга на годината, напишана на македонски јазик, ‘Браќа Миладиновци’. Тоа беше мојата книга ‘Жедби’, со поднаслов ‘Престапни песни’. Во неа, во шест циклуси, опеав неколку…

По премиерата на новиот филм „The Walk“ во Њујорк на двојната кандидатка за Оскар - Тамара Котевска

Ное 14, 2023 Филм, Театар 2138
Tamara.Kotevska
Работејќи од нејзините разговори со Асил и другите деца бегалци, режисерката направи…

„ПОЕЗИЈА ОД МАКЕДОНИЈА“ и „Версвил“

Авг 19, 2023 Литература 2654
TVIT762
Реномираното меѓународно списание за поезија „Версвил“, својот најнов број во целост го…

Беседи

Дедо Наум: Кој има уши да чуе и отворено срце за да разбере..

Дедо Наум: Кој има уши да чуе и отворено срце за да разбере..

Да повторам, единствена Глава на Црквата е Христос, а Епископот се почитува како оној што е на место и обличје Христово, како икона Христова. Ова го потврдува и Самиот Господ...

БEСEДА  за задoвoлувањe сo oна штo ни e најпoтрeбнo

БEСEДА за задoвoлувањe сo oна штo ни e најпoтрeбнo

 Пoбeдата e главнoтo задoвoлствo на oниe кoи сe бoрат. А христијанитe сe, браќа, вo нeпрeстајна бoрба, вo бoрба за пoбeда на духoт над матeријата. Вo бoрбата за прeoвладувањe на вишиoт...

Св. Јован Шангајски: Богојавление

Св. Јован Шангајски: Богојавление

За да се овозможи оваа промена, за природата да се подготви за непропадливоста која ќе настапи после судниот ден, Христос дојде на водите Јордански. Слегувајќи во Јордан, Христос не ги...

Старец Георгиј Капсанис: БОГОЈАВЛЕНИЕ

Старец Георгиј Капсанис: БОГОЈАВЛЕНИЕ

Да го бараме од Бога тоа божествено просветлување, за кое некои од нас имаат не каков мал опит. Понекогаш се отвораат душевните очи и гледаме нешто друго. Тој што го...

Митрополитот Струмички г. Наум: „Зошто овој род бара знак – за да поверува?"

Митрополитот Струмички г. Наум: „Зошто овој род бара знак – за да поверува?"

„Зошто овој род бара знак – за да поверува? Од времето кога Богочовекот Христос ги изговори овие зборови, па до денес, ништо не е променето. И ние денес, исто така,...

Отец Пимен: И додека го чекаме Рождеството на Христа

Отец Пимен: И додека го чекаме Рождеството на Христа

Ако стоите со срцата далеку од Бога Новородениот не кажувајте дека Христос се роди. Не одговарајте дека Навистина се роди, оти така и Божјата заповед ќе ја скршите што го...

Архива: Митрополит Европски Пимен: Свети Науме имај не на ум

Архива: Митрополит Европски Пимен: Свети Науме имај не на ум

Да си споменеме за да поверуваме во она дека сė што е соединето со Бога е спасено, та освестеното да го примениме во нашите животи. Да престанеме да ги распнуваме...

Која е таа цел?

Која е таа цел?

„За жал, постои незнаење кај луѓето што се надвор од Црквата, но и кај многумина што се во Црквата.Тие мислат дека целта на нашиот живот е, во најдобар случај, само...

Жарко Ѓорѓиевски: Беседа,13. октомври 2024 година

Жарко Ѓорѓиевски: Беседа,13. октомври 2024 година

Како што постојат места на земјата на кои успева само еден вид растение и нема такви други места на кои истото растение би растело, така и во Црквата Христова постои...

« »

Најново од култура

Православен календар

 

24/01/2025 - петок

Преподобен Теодосиј Велики; +Преподобен Јоаникиј Ракотински; Блажениот Михаил;
Правила и одредби на Православната Црква за постот
Православен календар за овој месец - МПЦ

Кожувчанка

Молитви кон Пресвета Богородица за секој ден во седмицата

 Радувај се, Ти Која од ангелот ја прими радоста на добрата вест дека Бог Слово ќе прими тело од Тебе! Радувај се оти го носеше Создателот во Твојата утроба! Радувај се Ти Која го роди Бога во тело, Спасителот на светот! Повеќе...

Тропар

Тропар на светиот епископ Ниски, Григориј 10 јануари / 23 јануари 2025

Тропар на светиот епископ Ниски, Григориј 10 јануари / 23 јануари 2025

Словото Божјо привлекувајќи те кон Себе,со мудрост те обдари,о свети епископе Григорие,венец исповеднички доби,кога црквата од ереси ја очисти,

Тропар на светиот Христов маченик Полиевкт 9 јануари / 22 јануари 2025

Тропар на светиот Христов маченик Полиевкт 9 јануари / 22 јануари 2025

Светлината која се покажа на лицето твоеја истера темнината на незнаењето,о, Полиевкте блажен ученику на Љубовта Божја,тебе кого Христос Го...

Тропар на светиот отец Георгиј Хозевит 8 јануари / 21 јануари 2025

Тропар на светиот отец Георгиј Хозевит 8 јануари / 21 јануари 2025

Голем молитвенику пред Господа, подвижнику во смиреномудрието,  учител на монасите во трпението, \ Георгие оче наш преподобен,  застапи се пред Бога...

Духовната убавина на Богородица се пројавува и во моментот на Распнувањето на Нејзиниот Син

Тебе, Богородице поборнице – војвотко, ние слугите Твои, откако се избавивме од зло, Ти пееме победни и благодарствени песни. Ти имаш сила непобедна, од секакви опасности ослободи не за да Ти пееме : Радуј се, Невесто Неневесна! Повеќе...

Болестите според светоотечкото учење

Значи, не се надевај на лекарска вештина без благодат и не ја отфрлај своеволно, туку моли Го Бога да ја спознаеш причината за казната, а потоа моли за избавување од немоќта, трпејќи сечење, горење, горчливи лекови и сите лекарски казни Повеќе...

Свети Лука Симтерополски: Архиепископ и хирург

Едноставно е да се претпостави дека професорот – епископ, соединувајќи го во своите раце крстот и скалпелот, ги порази современиците токму со тоа необично соединување на двете разновидни сфери на активност.  Повеќе...

Духовни поуки: „Помоли се за мене“

Со Бога зборувај многу, а со луѓето малку; ако во Божјиот закон се подучуваш - ќе успееш и во едното и во другото. Повеќе...

Живот без стрес

Ако разбереме што се крие зад стресот, ако ја видиме лагата, која што се крие зад него, на крајот ќе увидиме дека не постои причина за да бидеме во стрес.. Повеќе...

Митрополит Струмички Наум - Да пораснеме барем до Стариот Завет

И не само што немаат туку се и очигледна пречка за влез во Царството Небесно, и пречка да се сфати и пренесе неговата идеја и порака. Повеќе...

Епископ Тихон Шевкунов: „НЕСВЕТИ, А СВЕТИ“

Несвети, а свети. Луѓе, кои навидум живееле во нашето секојдневие, се соочувале со проблемите со кои ние се судираме, боледувале од болести од кои ние боледуваме, често осудувани од околината, а сепак, не биле секојдневни. Луѓе, кои не се на иконите, но го предавале животот од иконите во сите нивни дела, зборови, мисли. Луѓе, за кои тишината прозборила дека се свети.  Повеќе...

ГОЛЕМАТА ТАЈНА НА ДИВЕЕВО - Кој ќе доживее, ќе види

Како дополнување на оваа тајна, еве што слушнав од устата на 84-годишната игуманија на манастирот Дивеево, Марија. Бев кај неа во почетокот на 1903 година веднаш по канонизирањето на преподобниот Серафим и заминувањето на царското семејство од Дивеево. Повеќе...

Арх. Калиник Мавролеон: Монологот БОЖЈИ

 

Те гледав кога се разбуди угрово. Чекав да ми кажеш два-три збора, да се заблагодариш за се што ти се случува, да побараш мое мислење за се што треба да правиш денес. Повеќе...

За Моето име

Поуки на грузискиот Старец Гаврил Ургебадзе за последните времиња

 

„Ѓаволот има 666 мрежи. Во времето на антихристот луѓето ќе очекуваат спасение од космосот. Тоа ќе биде и најголемата замка на ѓаволот: човештвот ќе бара помош од вонземјаните, не знаејќи дека тоа се, всушност. – демони.“ Повеќе...

Взбранной Воеводе победительная