"... Денес Христос во Јордан ја потопува човечката нечистотија и го измива од нас прадедовскиот грев; денес се осветува природата на водата со крштението на Господа; денес Светиот Дух слезе од небесата во вид на гулаб, и на Јован Претеча му покажа да Го познае Создателот на секоја твар и Господ; денес Бог Отец невидливо говори: 'Овој е Мојот возљубен Син, Него послушајте Го'. Затоа и ние да го послушаме гласот Христов: да се покаеме, просветлувајќи се со смирение, цутејќи со братољубие, приближувајќи се кон Бога со гостопримство, вознесувајќи се до небесата со постење, правејќи се синови Божји со милостина, отфрлајќи секаква злоба, и очистувајќи ја телесната нечистотија со покајание, па така да го примиме пречистото тело и светата крв Христова, бидејќи, кој недостоен го јаде телото Христово, тој грев за себе јаде и пие, бидејќи не ги разликува тајните Христови, зашто ова не е, браќа, обична служба или принесување, туку самото живо тело и крв Христова, кои нe осветуваат сите нас, словесна духовна жртва, пред која херувимите и серафимите со страв и трепет стојат и, сите небесни сили, не смеејќи да погледнат, трепетно се движат, отстапувајќи од божествената трпеза. А ние, пак, со усните допирајќи се, го примаме пречистото тело на Христа нашиот Бог, еден од (Света) Троица, Кој заради нас стана човек, и така да го прославиме празникот Богојавление. Потоа да примиме и осветена вода за здравје на телото, за спасение на душата, за осветување на домовите, за прогонување на ѓаволот, за очистување од секаква скверна, и за секоја друга добра потреба. Та, откако ќе поживееме добро овде, да станеме учесници и во идните блага, во Христа Исуса нашиот Господ..."
На празникот Богојавление, во храмот посветен на св.вмч. Димитриј во Скопје, Архиепископот Охридски и Македонски г.г. Стефан во сослужение со викарниот Епископ хераклејски г. Климент отслужи Божествена Литургија. Верниот народ на Литургијата се причести со Светите Тело и Крв Христови.
Во беседа за големината на денешниот празник, Епископ г. Климент, помеѓу останатотоо укажа на откривањето на Света Троица, како Тајна на единство на разликите, која нам лугето за прв пат ни се откри со чинот на кршевањето на Господ Исус Христос, за да се исправи нашата дезинтегрирана природа, Чинот на крштевањето со вода, е чин на кршетевање со Светиот Дух, а со избавување од своите страсти влегуваме во ветената земја-Царството Небесно. Не сме само земја и не сме само вода, но сме и духовни, одовде кон историјата одиме во Царството на Отецот, Синот и Светиот дух. Христос е нашиот пат.
По Литургијата во дворот на црквата се направи Голем Водосвет.
Бог се јави!
Посети:{moshits}