Треба да сфатиме дека Црквата е богочовечки организам, а Православието е за сите. Од Божествената страна Црквата – е Тело Христово, и нема во неа никакво зло и гревови. Од човечката страна таа се состои од луѓе, такви како вас и како мене, а ние не сме совршени, ние грешиме.
33 години потоа, беше присутна на ужасните страдања и распнување на нејзиниот Син.
Живееше по Вознесението на Господ уште 10 години и на возраст од 59 години, се пресели во животот, мајката на вистинскиот живот.
Светител исполнет со љубов. Цел живот, тајно од луѓето, правеше добро и чуда, се обидуваше да ја скрие својата мудрост и се понижуваше пред луѓето со безумност. Меѓутоа, оние околу него го почувствуваа изобилството на Божјата благодат во него и доаѓаа кај него за молитва и совет.
Идејата за културната, етничката или расната „чистота“ е вештачки конструкт кој нема ништо заедничко со природниот предок на нештата. Таа во самата своја срж е противприродна и претставува опасност - не само за „различните“, туку и за самиот ентитет што наводно го „заштитува.“
Прво, не треба да заборавиме дека не сме енергетски самостојни битија, ниту материјално ниту духовно, и дека нашето вистинско постоење зависи од друг енергетски, благодатен Извор. А ние, всушност, сосем погрешно живееме како да сме енергетски самостојни битија. На пример: без молитва, без причест со Христос итн.
"Добила сам рак", поче да нам прича непозната госпођа док смо чекали пред вратима Старчеве келије, "дошло је до метастазирања, и он се проширио по читавом телу. Лечила сам се у многим болницама, а моје стање је бивало све горе. Трпела сам ужасне болове,
Таму лежат Баратински, и дедо Крилов, и Жуковски, и Чајковски, и Бородин и Мусоргски. Сепак, патеката секогаш е разгазена до Достоевски. А гробот е покриен со цвеќиња, напишан е епиграф од Евангелието според Јован од романот „Браќа Карамазови“: „…ако зрното пченично, што паднало на земја, не умре, останува само“.
Затоа што единствениот вистински Бог е и несоздаден, така што кога нашата создадена енергија ја насочуваме кон Неговата и кога стапуваме во заедница со Неговата несоздадена енергија да може да се случи наше преобразување. Не може создадено да преобрази создадено.
Оваа Тајна може да се разбере само со вера.
Во тоа време и ние, драги мои, треба да се молиме за нашиот препород, за нашите роднини и блиски луѓе.
Сите ние сме грешни, нечесни и мрзеливи, затоа треба да Му пристапуваме на Господа со молитвата:
Во името на една подобра и поправедна заедница, го попречуваат човекот од потполната богочовечка заедница, која самата конечно ја успокојува и исполнува неговата природа, го поробуваат во одредени рамки на затворената машинерија на безличниот материјалистички свет, го лишуваат од гледањето на Небото
Ќе се случуваат разни настани, ќе најавува тешко духовно време, но кога ќе видите како полека исчезнува семејството, тогаш кога ќе се разорува бракот и семејството, знајте дека почнува тешко време за светот.Благословот Божји на светот доаѓа преку семејството.
Ниe мoрамe да бидeмe трпeливи и милoстиви кoн грeшникoт, акo сакамe дoлгoтрпeливиoт Бoг да бидe милoстив кoн нас. Гoлeмoтo милoсрдиe на блажeниoт антиoхиски патријарх Алeксандар станалo дoсeтка. Нeкoј нeгoв писар му украл нeкoлку златници и избeгал вo Тиваида. Нo вo пустината гo фатилe разбoјници и гo oдвeлe сo сeбe.
Света Архиерејска Литургија во манастирот Свети Стефан, на која Чиноначалствуваше Неговото Високопреосвештенство Митрополитот на Дебарско-кичевската епархија г. Георгиј, по повод празнувањето на пренос на моштите на Светиот првомаченик и архиѓакон Стефан.
Нeмoќниoт, oбичнo, сe брани сo лицeмeрствo, а мoќниoт сo насилствo. Дeка чoвeкoт нe мoжe свoјoт живoт да гo oдбрани oд Бoга ниту сo лицeмeрствo ниту сo насилствo јаснo ни кажува примeрoт на свeтиoт старeц Eлeазар и царoт Антиoх. Кoга насилниoт цар гo извeл Eлeазара